reklama

Nekonečný Boh?!

Minule sa ma kamarát opýtal, že aký veľký je podľa mňa Boh. Ja som mu automaticky odpovedal naučenú poučku, že Boh je nekonečný. Ale on hovorí: "Neobmedzil si ho tým, že si povedal, že je nekonečný? On je viac ako nekonečný." Samozrejme som to prijal, lebo viem, že v tejto oblasti chodí dlhšie a rozumie sa tomu viac.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (102)

Potom som tak rozmýšľal ako je to možné. Veď matematika vraví že nekonečno plus nekonečno je stále len nekonečno. Tak ako môžme povedať, že je viac ako nekonečný? Vedel som že matematikou ho nepochopím, preto som skúšal fyzikou pri jednom príklade. Keď dodávam telesu teplo tak sa zvyšuje jeho teplota. Hypoteticky môžem dosiahnuť maximálne možné teplo ktoré odovzdám, ale nikdy teplota telesa nedosiahne maximálnu teplotu. Vždy bude možnosť zohriať ho na vyššiu teplotu. Takže ani fyzikou to nedokážem pochopiť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Začal som si hovoriť, že asi som mal predsa len pravdu je, že je nekonečný, ale potom som sa modlil, len taká bežná každodenná modlitba s kratučkou prosbou na konci. Bežná záležitosť. Ráno vstanem idem do školy a presne tá prosba sa vyplnila. Potom po istom čase na modlitbe chvál som sa modlil "na diaľku" za jedného človeka. Za jeho opätovné obrátenie a normálne by som si povedal, že to sa treba dlho modliť, no v ten večer som sa modlil a nerozmýšľal nad tým ako dlho sa budem musieť za toho daného človeka modliť či 5 minút alebo 5 mesiacov. Bolo to v sobotu, v tú nedeľu ten človek išiel po dlhšom čase znova do chrámu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Mnohí by si povedali, že obyčajná náhoda, ale ja som vtedy pochopil, že Boh skutočne nie je nekonečný, ale že je viac ako nekonečný. Nie preto, lebo sa mi splnili dve prosby, ale preto, že až vtedy som zacítil dotyk Boha, že je zbytočné merať ho matematikou alebo fyzikou, ale modlitbou a srdcom.

Láska nikdy nezanikne, pretože čo nevzniklo, to ani nezanikne. Boh je láska a ten nevznikol, ten tu proste je. Preto ani Boh nezanikne, nebude tu nekonečne dlho, on tu bude ešte dlhšie ;)

Sláva Isusu Christu!

Jozef Kaščák

Jozef Kaščák

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Jednoducho. Božie dieťa. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu