reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jozef Kaščák

Jozef Kaščák

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Jednoducho. Božie dieťa. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Diskriminácia cigánov/cigánmi

Jozef Kaščák

Diskriminácia cigánov/cigánmi

Keď som si prvýkrát prečítal článok o tom, že idú riešiť cigánsku (alebo ako si to teraz Európska Únia vyžaduje, rómsku) problematiku, tak som sa veľmi potešil. Radosť trvala krátko. Kým som si neuvedomil, o čo vlastne ide. Nehádžem všetkých do jedného vreca, a pred tými, ktorí sa dokázali niekam z osady dostať, skladám obrovskú poklonu, a mám rešpekt. Toto je o tých, ktorý sú protikladom tým, čo som ich spomenul. Ak by tento blog niekto zmazal, z dôvodu rasizmu, uvedomte si, že rómovia nie sú etnická menšina, nie rasa. A ak má niekto niečo proti ľuďom hovoriacim pravdu, nech ide tam, kde sú všetci spokojní - do Európskeho parlamentu.

  • 28. okt 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 539x
  • 20
Nekonečný Boh?!

Jozef Kaščák

Nekonečný Boh?!

Minule sa ma kamarát opýtal, že aký veľký je podľa mňa Boh. Ja som mu automaticky odpovedal naučenú poučku, že Boh je nekonečný. Ale on hovorí: "Neobmedzil si ho tým, že si povedal, že je nekonečný? On je viac ako nekonečný." Samozrejme som to prijal, lebo viem, že v tejto oblasti chodí dlhšie a rozumie sa tomu viac.

  • 23. okt 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 399x
  • 102
Aby mal kto pracovať ...

Jozef Kaščák

Aby mal kto pracovať ...

Dostalo sa ku mne vyhlásenie nášho pána premiéra, ktorý sa bojí, aby mal kto v parlamente pracovať. Pretože sa každý naváža do toho, že aké majú platy, že sa vozia na služobných autách a podobne. Súhlasím s ním. Obávam sa, že po nejakom čase, každého prestane baviť pracovať za nejakých 3000 eur mesačne, mať služobné auto, vlastnú sekretárku, nejakú časť imunity a podobne ...

  • 22. okt 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu